• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Türkçe
  • Стара версія
Запис на прийом в Генконсульстві
Опубліковано 25 січня 2023 року о 16:00

При плануванні відвідування Генконсульства України в Стамбулі просимо врахувати, що прийом проводиться виключно за попереднім записом в системі електронної черги.

Посилання для запису на прийом: https://go.mfa.gov.ua.

ПРАВИЛА НОВОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ:

  1. Система буде автоматично надсилати повідомлення на електронну пошту за 30, 7 та 3 дні до візиту з метою підтвердження актуальності запланованого візиту (у разі не підтвердження запису - візит буде скасовано, без можливості отримання консульської послуги);
  2. На кожну консульську дію (кожен документ) вам треба взяти окремий запис в електронній черзі (якщо вам треба зробити нотаріальні копії 5 документів - вам слід взяти 5 окремих записів) 1 запис - 1 дія ;
  3. Виключно особисте бронювання візиту (бронювання візиту на ім'я або від імені знайомих, родичів, друзів, посередників не допускається);
  4. Запис на дітей можуть зробити батьки через особистий кабінет в електронній черзі (в обов'язковому порядку зазначивши дані дитини);
  5. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що громадянину під час прийому буде надана лише та консульська дія, на яку він записаний. Той, хто хоче подати документи на оформлення паспорта, але бронює запис на інші консульські дії, не буде прийнятий з паспортних питань. 

Для належної організації консульського прийому документи від заявників приймаються виключно за умови їх повної та правильної підготовки. Непідготовлені належним чином документи прийматися не будуть, а візит буде скасовано. Усі документи, включаючи їх копії, а також оплату консульського збору необхідно підготувати заздалегідь.  

Просимо уважно ознайомитися з переліком необхідних документів, вимогами до їх оформлення, сумою консульського збору та банківськими реквізитами Консульства для оплати за посиланням: https://istanbul.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya

КАТЕГОРІЇ ОСІБ ЗАПИС НА ПРИЙОМ ДЛЯ ЯКИХ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ КОНСУЛЬСТВА (у разі наявності об'єктивних причин неможливості самостійно взяти запис на прийом):

  • особи з інвалідністю I та II груп, дітей з інвалідністю або законних представників, які діють від імені таких осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
  • особи, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорій 1 і 2;
  • діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, та осіб з їх числа або законних представників, які діють від імені дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • учасники бойових дій;
  • військовослужбовці;
  • члени сімей військовослужбовців;
  • багатодітні родини;
  • тяжкохворі;
  • вагітні;
  • особи, які звертаються до ЗДУ з метою оформлення посвідчення особи на повернення в Україну (крадіжка, втрата документів, інші гуманітарні випадки).

 

УВАГА! Заявник несе персональну відповідальність за вибір консульської послуги та підготовку необхідних документів для її отримання.

НАГОЛОШУЄМО, що Генеральне консульство України в Стамбулі


НЕ КОРИСТУЄТЬСЯ ПОСЛУГАМИ ПОСЕРЕДНИКІВ!

Запис до електронної черги є БЕЗКОШТОВНИМ для всіх видів послуг.

Відсутність можливості обрання дати візиту означає, що всі вільні місця на даний момент зайняті. Вільні для реєстрації дні з’являються поступово. Також вільні дати можуть з’явитися у разі, якщо хтось із зареєстрованих заявників скасував бронювання.

Для перевірки наявності вільних місць необхідно слідкувати за оновленням системи. Доступні для бронювання слоти відкриваються щодня. Через надзвичайно великий попит на консульські дії вільний час швидко бронюється, тому дуже часто Ви бачите повідомлення "Вільні слоти для запису відсутні". Просимо Вас утриматись від телефонних дзвінків та запитів на електронну пошту Генконсульства з проханням пояснити ситуацію або здійснити запис в індивідуальному порядку.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що громадянину під час прийому буде надана лише та консульська дія, на яку він записаний. Той, хто хоче подати документи на оформлення паспорта, але бронює запис на інші консульські дії, не буде прийнятий з паспортних питань.

ІНФОРМУЄМО, що Генконсульством відслідковується діяльність так званих посередницьких структур. Щодо однієї з таких «фірм» вже направлено звернення до поліції.

Під час запису на прийом з питань вчинення консульської дії слід дотримуватися наступних правил:

Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які також хочуть отримати консульські послуги, то у кожного повинна бути індивідуальна реєстрація.

Якщо Ви звертаєтеся за отриманням кількох консульських послуг одночасно, слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо. Необхідно обрати час, який не співпадає з часом Вашого попереднього запису.

Не допускається реєстрація за ніками (наприклад Roman1989, Alex TR тощо). 

Генеральне консульство України в Стамбулі залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У зв’язку з цим просимо перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або її перенесення на інший термін.

Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам прибути на прийом, слід якомога швидше самостійно відкоригувати або видалити реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Для запису можна обрати будь-який інший вільний час.



Наведені нижче банки є абонентами-ідентифікаторами Системи BankID та використовують метод відеоверифікації для дистанційного відкриття рахунку (незалежно від типу ідентифікаційного документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів): 

 

Фізична особа, яка пройшла віддалену ідентифікацію та верифікацію і відкрила рахунок у банку, який є абонентом-ідентифікатором Системи BankID Національного банку України, може авторизуватись у мобільному застосунку "Дія" та на інших державних порталах, підключених до ID.GOV.UA, зокрема — в Е-Черзі МЗС.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux