Міністерство інфраструктури України виступає з ініціативою пошуку нових логістичних схем транспортування вантажів у сполученні Балтійське море-Чорне море. Актуальність розвитку нового транспортного коридору виникає у зв’язку з анексією Криму та необхідністю формування нових економічних умов співпраці з країнами ЄС обговорили заступник Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Оксана Рейтер та заступник Міністра транспорту, морських справ та комунікацій Турецької Республіки в рамках Одинадцятого засідання міжурядової Комісії ТРАСЕКА, яке відбулося 29 січня у Стамбулі.
Оксана Рейтер зазначила, що на сьогодні робота Міністерств спрямована на розвиток транспортних комунікацій між країнами та збільшення вантажообігу для завантаження нинішньої транспортної інфраструктури та більш повного використання транзитного потенціалу України та Туреччини.
Також у ході двосторонньої зустрічі йшлося про інші актуальні питання співпраці - формування правової бази, що регламентує залізнично-поромні перевезення між Україною та Туреччиною, спрощення формальних процедур при перевезенні вантажів.
Сторони відмітили спільну роботу як в багатосторонньому форматі (в рамках транспортного коридору ТРАСЕКА, міжнародної організації ОЧЕС), так і конструктивний діалог на двосторонньому рівні.
Довідка
Робота над проектом ведеться з 2014 року Мінінфраструктури України розробленопроект міжурядової Угоди про розвиток міжнародного транспортного коридору Балтійське море – Чорне море. Проект передбачає започаткування діалогу між державними (транспорт, митниця, прикордонники, фінансування) та бізнес структурами (перевізники, експедитори, фонди), вироблення скоординованих дій з розвитку вантажних (контейнерних) перевезень, спрощення процедур перетину кордону та ін.
За матеріалами прес-служби Міністерства інфраструктури України